כל קמפיין רימרקטינג מתחיל עם הטמעת פיקסלים באתר האינטרנט של הלקוח.
פיקסל הוא פיסת קוד קטנה שעוזרת לנו לעשות מעקב אחרי כל האנשים שנכנסו לאתר. כך נוכל לזהות ולאסוף מידע חיוני על גולשי האתר. נוכל לדעת
כמה זמן הגולשים שהו באתר? אילו פעולות ביצעו? האם ניסו ליצור קשר? האם התעניינו בהצעת מחיר? האם התחילו תהליך רכישה באתר ונטשו באמצע?
לאחר מכן, נוכל להגדיר את קבוצות האנשים שלהם נרצה לפרסם ולהתאים להם פרסומות ספציפיות.
נניח שהחלטנו לפרסם לכל הגולשים באתר שניסו ליצור קשר אך לא השלימו את הפעולה (לחצו על מספר הטלפון אך ניתקו, התחילו למלא פרטים בטופס צור קשר אך לא סיימו וכו').
ברור לנו כי מדובר על לקוחות פוטנציאלים שמעוניינים לשמוע על המוצר או השירות שאנו מציעים ומסיבה כזאת או אחרת לא הספיקו להשלים את יצירת הקשר.
וויתור על הגולשים הללו יהיה בבחינת פוטנציאל מבוזבז ללקוחות חדשים.
בעזרת הרימרקטינג נוכל לזהות אותם באופן ממוקד ולהציג להם פרסומת שמניעה אותם להשלים את הפעולה שהתחילו. במקרה הזה הפרסומת תעודד אותם ליצור קשר עם העסק, ואכן במקרים רבים גולשים שעזבו את האתר חוזרים אליו בעקבות מודעות רימרקטינג ומשלימים את הפעולה שהתחילו מוקדם יותר.
מדובר במודל פרסום יעיל במיוחד מכיוון שהוא ממוקד מאוד, הוא מתמקד רק באנשים שכבר הביעו עניין מסוים במוצר או בשירות שאתה מציע, והעלות שלו נמוכה.