קמפיין רימרקטינג
הקמה וניהול קמפיין רימרקטינג

קמפיין רימרקטינג (גוגל + פייסבוק)

מטרת הרימרקטינג היא לפרסם באופן ממוקד לגולשים שכבר ביקרו באתר שלך בעבר, אבל יצאו ממנו בלי שקנו ממך מוצר או שירות. אותם גולשים נחשפו למותג שלך וכבר הביעו עניין בכך שנכנסו לאתר בעבר, ולכן ישנה סבירות גבוהה, שבעזרת קריאה חזקה לפעולה, הם יהפכו ללקוחות. 

איך בדיוק זה עובד?

כל קמפיין רימרקטינג מתחיל עם הטמעת פיקסלים באתר האינטרנט של הלקוח. 

פיקסל הוא פיסת קוד קטנה שעוזרת לנו לעשות מעקב אחרי כל האנשים שנכנסו לאתר. כך נוכל לזהות ולאסוף מידע חיוני על גולשי האתר. נוכל לדעת 

כמה זמן הגולשים שהו באתר? אילו פעולות ביצעו? האם ניסו ליצור קשר? האם התעניינו בהצעת מחיר? האם התחילו תהליך רכישה באתר ונטשו באמצע? 

לאחר מכן, נוכל להגדיר את קבוצות האנשים שלהם נרצה לפרסם ולהתאים להם פרסומות ספציפיות.

נניח שהחלטנו לפרסם לכל הגולשים באתר שניסו ליצור קשר אך לא השלימו את הפעולה (לחצו על מספר הטלפון אך ניתקו, התחילו למלא פרטים בטופס צור קשר אך לא סיימו וכו’). 

ברור לנו כי מדובר על לקוחות פוטנציאלים שמעוניינים לשמוע על המוצר או השירות שאנו מציעים ומסיבה כזאת או אחרת לא הספיקו להשלים את יצירת הקשר. 

וויתור על הגולשים הללו יהיה בבחינת פוטנציאל מבוזבז ללקוחות חדשים. 

בעזרת הרימרקטינג נוכל לזהות אותם באופן ממוקד ולהציג להם פרסומת שמניעה אותם להשלים את הפעולה שהתחילו. במקרה הזה הפרסומת תעודד אותם ליצור קשר עם העסק, ואכן במקרים רבים גולשים שעזבו את האתר חוזרים אליו בעקבות מודעות רימרקטינג ומשלימים את הפעולה שהתחילו מוקדם יותר. 

מדובר במודל פרסום יעיל במיוחד מכיוון שהוא ממוקד מאוד, הוא מתמקד רק באנשים שכבר הביעו עניין מסוים במוצר או בשירות שאתה מציע, והעלות שלו נמוכה. 

מה היתרונות של קמפיין רימרקטינג?

  •  פרסום אולטרה ממוקד
  • חיזוק תפיסת המותג אצל הלקוח
  • תוצאות מיידיות – מרגע תחילת הפרסום תתחילו לקבל לקוחות חדשים לעסק
  • יחס עלות/תועלת גבוה במיוחד
  • קבלת פניות רלוונטיות 
  •  התשלום נקבע לפי מספר כניסות לאתר שלכם
  •  התקציב הפרסום נקבע לפי היכולת שלכם וכמות הלקוחות החדשים שאתם רוצים לגייס
  • שקיפות מלאה וקבלת דו”חות עם נתונים שעוזרים לקבוע את רמת האפקטיביות של הקמפיין

מה כולל קמפיין רימרקטינג?

מחקר מעמיק ובניית אסטרטגיית שיווק

מילוי בריף

מילוי בריף שיווקי כדי להכיר את המוצר והשוק בו פועל העסק

קונספט שיווקי

תכנון ובניית הקונספט השיווקי והמסר של הקמפיין

הגדרת קהל יעד

הגדרת קהל היעד של המודעות לפי פילוחים דמוגרפיים כגון גיל, מין, אזור גיאוגרפי, השכלה, הכנסה וכו'.

בנייה והקמת קמפיין

כתיבת מודעות

כתיבת 4-6 מודעות שונות ע"י קופירייטר מקצועי ובהתאם לקונספט השיווקי שנבחר

עיצוב באנרים

עיצוב מקצועי של המודעות כך שיהיו אסתטיות ומושכות לעין

הטמעת פיקסלים

הטמעת כלי מעקב בקמפיין הפרסום, כך שנקבל נתונים באופן שוטף לגבי הביצועים ורמת האפקטיביות של הקידום הממומן.

דיוור אלקטרוני

פתיחת חשבון והגדרת מערכת הדיוור האלקטרונית, בעזרתה ניתן ליצור קשר עם לקוחות חדשים ולשמור על קשר עם לקוחות קיימים.

אופטימיזציה וניהול שוטף

A/B Testing

יישום טכניקות אופטימיזציה ובחירת וריאציה מנצחת כדי למקסם רווחיות ולהוזיל את עלויות הקמפיין

ייעול תקציב

ניהול והפניה של תקציבי פרסום לערוצים הרווחיים ביותר

דו"ח חודשי

דו"ח חודשי ללקוח עם הסבר מפורט על העבודה שנעשתה, דו"חות השוואתיים לתקופות קודמות ומדידה שוטפת של רווחיות הקמפיין.