קידום ממומן בגוגל
הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל

קידום ממומן בגוגל

גוגל כיום הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. עם נתח שוק עולמי של 80% ברור כי גוגל היא מונופול בתחום החיפוש באינטרנט והיא חולקת את השליטה על תחום הפרסום הדיגיטלי ביחד עם פייסבוק.

 

 

 קידום ממומן בגוגל טומן בחובו הזדמנויות משמעותיות עבור בעלי עסקים, ולא מעט בעלי עסק משתמשים בקידום הממומן ככלי הצמיחה וגיוס הלקוחות המרכזי שלהם.

איך בדיוק זה עובד?

הפרסום בגוגל עובד לפי שיטה הנקראת Pay-Per Click או PPC. המשמעות היא שהמפרסם משלם אך ורק עבור כניסות רלוונטיות לאתר שלו. 

לאחר קביעת תקציב הפרסום, ייבחרו הביטויים עבורם נרצה שהעסק שלנו יופיע בגוגל. 

לאחר בחירת הביטויים הרלוונטיים, נכתוב מודעות שמניעות את הגולש לפעולה  ונעצב באנרים מקצועיים שתופסים את העין. 

 

הצעד הבא הוא עיצוב והקמת עמוד נחיתה מקצועי. זהו העמוד אליו מגיעים כל הגולשים שהקליקו על המודעה שלכם. עמוד הנחיתה הוא הדבר הראשון שהגולשים רואים אחרי שהם לוחצים על המודעה שלכם, זה הרושם הראשוני שהם מקבלים מהעסק שלכם, לכן חשוב לוודא כי עמוד הנחיתה מעוצב ןבנוי בצורה מקצועית ואסטתית שגורמת לעסק שלכם להראות טוב. 

 

לאחר בניית עמוד הנחיתה כל מה שנשאר הוא להגדיר את קהל היעד הספציפי שאנחנו מנסים להפוך ללקוחות (מיקום גאוגרפי, השכלה, גיל, מין, הכנסה, ועוד).

מה היתרונות של קידום ממומן בגוגל?

  •  פרסום ממוקד לקהל יעד ספציפי
  • תוצאות מיידיות – מרגע תחילת הפרסום תתחילו לקבל לקוחות חדשים לעסק
  • קבלת פניות רלוונטיות 
  •  התשלום נקבע לפי מספר כניסות לאתר שלכם
  •  אתם מקבלים “לקוחות חמים” שרוצים לסגור עסקה
  •  התקציב הפרסום נקבע לפי היכולת שלכם וכמות הלקוחות החדשים שאתם רוצים לגייס
  • שקיפות מלאה וקבלת דו”חות עם נתונים שעוזרים לקבוע את רמת האפקטיביות של הקמפיין

מה כולל קמפיין ממומן בגוגל?

מחקר מעמיק ובניית אסטרטגיית שיווק

מילוי בריף

מילוי בריף שיווקי כדי להכיר את המוצר והשוק בו פועל העסק

איפיון הלקוח

מחקר ואיפיון קהל היעד האידאלי לפי פרמטרים שונים.

מחקר מתחרים

היכרות עם המתחרים והסביבה העסקית. הכרת נקודות החוזק והתורפה של כל מתחרה.

קונספט שיווקי

תכנון ובניית הקונספט השיווקי והמסר של הקמפיין

בנייה והקמת קמפיין

כתיבת מודעות

כתיבת 4-6 מודעות שונות ע"י קופירייטר מקצועי ובהתאם לקונספט השיווקי שנבחר

עיצוב באנרים

עיצוב מקצועי של המודעות כך שיהיו אסתטיות ומושכות לעין

הגדרת קהל יעד

הגדרת קהל היעד של המודעות לפי פילוחים דמוגרפיים כגון גיל, מין, אזור גיאוגרפי, השכלה, הכנסה וכו'.

דף נחיתה

בנייה ועיצוב של דף נחיתה מקצועי שמותאם לאתר ולתדמית של העסק.

דיוור אלקטרוני

פתיחת חשבון והגדרת מערכת הדיוור האלקטרונית, בעזרתה ניתן ליצור קשר עם לקוחות חדשים ולשמור על קשר עם לקוחות קיימים.

פיקסלים

הטמעת כלי מעקב בקמפיין הפרסום, כך שנקבל נתונים באופן שוטף לגבי הביצועים ורמת האפקטיביות של הקידום הממומן.

אופטימיזציה וניהול שוטף

A/B Testing

יישום טכניקות אופטימיזציה ובחירת וריאציה מנצחת כדי למקסם רווחיות ולהוזיל את עלויות הקמפיין

ייעול תקציב

ניהול והפניה של תקציבי פרסום לערוצים הרווחיים ביותר

דו"ח חודשי

דו"ח חודשי ללקוח עם הסבר מפורט על העבודה שנעשתה, דו"חות השוואתיים לתקופות קודמות ומדידה שוטפת של רווחיות הקמפיין.