הפרסום בגוגל עובד לפי שיטה הנקראת Pay-Per Click או PPC. המשמעות היא שהמפרסם משלם אך ורק עבור כניסות רלוונטיות לאתר שלו.
לאחר קביעת תקציב הפרסום, ייבחרו הביטויים עבורם נרצה שהעסק שלנו יופיע בגוגל.
לאחר בחירת הביטויים הרלוונטיים, נכתוב מודעות שמניעות את הגולש לפעולה ונעצב באנרים מקצועיים שתופסים את העין.
הצעד הבא הוא עיצוב והקמת עמוד נחיתה מקצועי. זהו העמוד אליו מגיעים כל הגולשים שהקליקו על המודעה שלכם. עמוד הנחיתה הוא הדבר הראשון שהגולשים רואים אחרי שהם לוחצים על המודעה שלכם, זה הרושם הראשוני שהם מקבלים מהעסק שלכם, לכן חשוב לוודא כי עמוד הנחיתה מעוצב ןבנוי בצורה מקצועית ואסטתית שגורמת לעסק שלכם להראות טוב.
לאחר בניית עמוד הנחיתה כל מה שנשאר הוא להגדיר את קהל היעד הספציפי שאנחנו מנסים להפוך ללקוחות (מיקום גאוגרפי, השכלה, גיל, מין, הכנסה, ועוד).