ניהול אתרים

זה קרה בסוף… האינטרנט השתלט על העולם.

 

גוגל, פייסבוק, אמזון, וואטסאפ… חשבו כמה השירותים האלה הם חלק בלתי נפרד משגרת היום של כולנו. לא רק שאנחנו רוצים להתעדכן עם חברים ומשפחה, אלא גם כשאנחנו מחפשים אטרקציה תיירותית, מסעדה מומלצת או בעל מקצוע טוב באזורנו.

 

עבור עסקים רבים אתר האינטרנט הוא מצד אחד כלי שיווק מרכזי שמאפשר להם למשוך לקוחות חדשים ומצד שני, אמצעי תקשורת שמאפשר לשמור על קשר רציף עם הלקוחות.

 

חשיבותו של אתר האינטרנט, הן מבחינת שיווק, הן מבחינת ניהול קשר עם לקוחות והן מבחינת תדמית ומוניטין היא ראשונה במעלה, אך מעטים הם בעלי העסק שמוצאים את הזמן לנהל את האתר שלהם, להוסיף תוכן מקצועי, לשפר את העיצוב ואת חוויית הגלישה, ולדאוג לתדמית של העסק באינטרנט.

 

ניהול אתרים היא משימה סזיפית, אשר דורשת זמן רב ותשומת לב לפרטים הקטנים. יתרה מכך, היא גם דורשת הכרות עם שפות תכנות, פלטפורמות לניהול תוכן כמו וורדפרס וכלים מקצועיים נוספים.

 

ניהול אתרים הוא מקצוע הדורש עין חדה לפרטים הקטנים, ידע טכני מעמיק, יכולת כתיבה שיווקית שמניעה גולשים לרכישה, יכולת עיצובית ומיתוגית ועוד.

 

ניהול אתר בעצמכם או ניהול אתרים מקצועי?

תחזוקת אתר

ניהול אתרים מקצועי דואג שהאתר תמיד ישאר עדכני הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת תכנים וטקסטים באתר. מטרת שירות ניהול האתרים היא  להוריד את הנטל מבעל העסק ולדאוג עבורו שהאתר יתפקד בצורה אופטימלית, יספק חוויית גלישה מצוינת למבקרים בו וכמובן ישיג פניות רלוונטיות מלקוחות חדשים וחוזרים.

 

אתר האינטרנט הוא למעשה “כרטיס הביקור” והפנים שלך במרחב הדיגיטלי.

 

הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי מסתכל עליו הוא הנראות שלך האתר שלך.

 

אם האתר שלך נראה טוב – הוא מסיק שאתה בעל מקצוע טוב ורציני.

 

אם האתר שלך נראה רע ומוזנח – הלקוח חושב “בעל עסק שמזניח את האתר שלו, בטח מזניח גם את הטיפול בלקוחותיו”.

 

מי מאיתנו לא ראה אתרי אינטרנט ישנים ומוזנחים?

 

נראה לך שמישהו קונה מהם או אפילו משאיר פרטי קשר?

 

האם אתה היית משאיר את הפרטים שלך באתר אינטרנט מוזנח ומיושן?

 

כשלקוח פוטנציאלי מבקר באתר שלך, הוא בוחן שורה של דברים שמעידים על רצינות העסק והאדם שעומד מאחוריו:

 

  • האם האתר נראה מקצועי – או כמו אתר שילד בן 13 מנהל אותו? (מתנצל בפני כל הילדים בני ה-13  😀 )
  • חוויית הגלישה – האם הגלישה בין הדפים השונים חלקה ומהירה או שהאתר שלך סובל מזמן טעינה איטי?
  • תוכן מקצועי – האם יש לך תוכן מקצועי שמעשיר את הקוראים ונותן להם ערך
  • ביקורות של לקוחות – האם יש לך ביקורות חיוביים מלקוחות קודמים שיעידו על טיב העבודה שלך?

 

אלו רק חלק מהפרמטרים שכל לקוח פוטנציאלי בוחן בטרם הוא רוכש באתר או פונה בטלפון.

 

אתר שלא מנוהל ברמה גבוהה ועומד בסטנדרטים האלו פשוט לא יקבל פניות של לקוחות.

 

מדוע אני צריך שירות ניהול אתרים?

אם כבר השקעת ובנית אתר, אתה ללא כל ספק מבין את החשיבות של נוכחות במרחב הדיגיטלי.

אבל בניית אתר אינטרנט היא רק ההתחלה, לא הסוף.

 

עכשיו מגיע החלק שבו צריך לדאוג שהאתר יעבוד בצורה חלקה וטובה, שהתוכן באתר יהיה מעודכן ומקצועי, שהאתר ישאיר רושם וישדר תדמית אמינה ומקצועית שתוביל את הגולשים לביצוע רכישה או פניה טלפונית.

ניהול אתרים מקצועי דורש ידע טכני, עין לפרטים קטנים, הבנה בעיצוב, ידע במיתוג ושיווק ועוד מיומנויות רבות.  

 

לחברתנו, Success Point יש ניסיון רב בניהול פרוייקטים אינטרנטיים כולל בניית אתרים, קידום אתרים, ניהול מועדון לקוחות וניהול אתרים.

אנו מציעים שירותי ניהול אתרים מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים שווים לכל נפש.

 

מה כולל ניהול אתרים מקצועי?

  • ניהול האתר באופן שוטף על בסיס שעתי
  • כתיבת והזנת מאמרים לבלוג 
  • עריכת תכנים קיימים באתר
  • יצירת תדמית אמינה ומקצועית לעסק באמצעות האתר
  • ניהול קטלוג מוצרים בחנויות וירטואליות (הזנה ועריכת מוצרים, תיאורים, מחירים ותמונות)
  • שיפור זמני טעינה באתר
  • תמונות מקצועיות באיכות גבוהה
  • מעקב אחר נתונים וסטטיטיקות באתר
  • דו”ח חודשי מפורט על כל הפעולות שבוצעו
  • ייעוץ מקצועי בנושאי שיווק באינטרנט וקידום אתרים

 

כתיבת מאמרים וניהול בלוג – הקופירייטרים שלנו יכתבו עבור העסק שלך מאמרים מותאמים אישית, בני 500 מילה. את המאמרים נזין לבלוג האישי באתר ונוסיף תמונות מקצועיות.

הזנת המאמרים תתבצע לפי כל חוקי קידום האתרים, כך שהאתר שלכם גם יתקדם במנועי החיפוש. מטרת המאמרים היא לעזור לעסק לקבל חשיפה נוספת ברשת, לתת ערך לגולשים המבקרים באתר וליצור תדמית מקצועית ואמינה. כמות המאמרים תקבע לאחר הבנת הצרכים של הלקוח.

 

עריכת תכנים קיימים באתר – אנו נערוך ונשנה תכנים קיימים באתר שזקוקים לשדרוג. נעשה הגהה מלאה לטקסט ונוסיף מילים המניעות את הגולשים לרכישה או פניה טלפונית.

 

שיפור זמן טעינה – אף אחד לא אוהב אתרים איטיים. עסקים רבים מאבדים לקוחות, פשוט בגלל שהאתר שלהם איטי ולגולשים אין סבלנות לחכות. הם פשוט יוצאים מהאתר ועוברים למתחרה שלך.

בנוסף לכך, אתרים עם זמן טעינה איטי נענשים ע”י גוגל ומתקשים מאוד להגיע לעמוד הראשון בגוגל. לעומת זאת אתרים עם זמן טעינה מהיר מתוגמלים ע”י גוגל ומבקלים דירוג גבוה יותר ממתחרים עם אתר איטי.

חלק מעבודת ניהול האתר היא לדאוג שהאתר שלך יטען מהר מאוד, יספק ללקוחות הפוטנציאלים חוויה נעימה באתר וגם שגוגל יהיה מרוצה ויתגמל את האתר עם מיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

 

תמונות מקצועיות – לא סתם אומרים שתמונה שווה 1000 מילים. תמונות מקצועיות יכולות לשנות לחלוטין את האופן שבו האתר שלכם נראה ואת איך שלקוחות תופסים אתכם. תמונות מקצועיות באיכות גבוהה לא רק מעבירות מסר שיווקי. הן גם מראות לגולש שמדובר באתר רציני שמשקיע בתכנים שלו.

 

עריכה והזנת מוצרים לחנות וירטואלית – במידה והאתר שלכם הוא גם חנות וירטואלית, אנו ננהל עבורכם את קטלוג המוצרים, כולל הזנת אינפורמציה על מוצרים חדשים, מחירים, תמונות ועוד. אנו ננהל עבורכם כל אספקט של החנות הוירטואלית.

 

יצירת תדמית אמינה ומקצועית – נשפר את העיצוב ואת הטקסטים באתר, באופן שישאיר רושם חזק על לקוחות פוטנציאלים ויגרום לכם להראות מקצועיים בעיני הגולשים.

 

מעקב אחר נתונים וסטטיסטיקות – נטמיע באתר שלך מערכת מעקב שמודדת את תנועת הגולשים ודפוסי ההתנהגות באתר. לאחר מכן נשתמש במידע שצברנו כדי לשפר את האתר ולהניע את הגולשים לרכישה או פניה טלפונית.

 

דו”ח חודשי מפורט – בסוף כל חודש נכתוב דו”ח מפורט הכולל את כל הפעולות שבוצעו באתר, על השיפורים שנראו ועל נקודות תורפה שיש לחזק. בדו”ח נכלול נתונים מספריים וסטטיסטיקות.

 

ייעוץ מקצועי – כחלק מניהול האתר, אנו מעניקים ללקוחותינו גם שירות ייעוץ מקצועי בנושאי קידום ושיווק באינטרנט. הייעוץ כולל מחקר מתחרים ובניית אסטרטגיה דיגיטלית לדירוג האתר שלכם בעמוד הראשון בגוגל.