קידום ממומן בפייסבוק

בעשור האחרון הפכה פייסבוק למקום בו כולנו מעבירים את הזמן. הרשת החברתית הפכה למפלצת מדיה שמחזיקה כמויות עצומות של מידע על כולנו. 

ואף על פי שיש לא מעט ביקורות על התנהלותה של פייסבוק בנושא הגנת הפרטיות של משתמשיה, דבר אחד ברור – פייסבוק היא אחת הדרכים היעילות ביותר לפרסם כיום. 

 

הסיבה לכך היא יכולת פרסום ממוקדת לצד עלויות פרסום לא גבוהות. 

בעזרת תהליך תכנון נכון, ניתן ליצור תוך זמן קצר קמפיין פרסום יעיל שמביא פניות רלוונטיות לבעל העסק בעלות נמוכה.  

  

איך בדיוק זה עובד?

הפרסום בפייסבוק מבוסס על כמה שיטות שונות.

CPM או Cost-Per-Mille היא עלות הפרסום עבור 1000 חשיפות. כלומר כמה כסף ישלם המפרסם כדי שהפרסומת שלו תופיע 1000 פעמים.

 CPA או Cost-Per-Action היא שיטה שבה המפרסם משלם רק עבור פעולה מוגדרת. נניח שהפעולה שהגדרנו היא שהלקוח הפוטינציאלי משאיר פרטי קשר. אז עלות הפרסום במקרה הזה נקבעת לפי כמות האנשים שהשאירו את פרטי הקשר שלהם.

 עובד לפי שיטה הנקראת Pay-Per Click או PPC. המשמעות היא שהמפרסם משלם אך ורק עבור כניסות רלוונטיות לאתר שלו. 

 

לאחר בחירת מודל הפרסום וגובה התקציב נגדיר את קהל היעד אליו אנו מכוונים להגיע. 

הצעד הבא הוא כתיבת מודעות, עיצוב באנרים והקמה של עמוד נחיתה מקצועי. 

מה היתרונות של קידום ממומן בפייסבוק?

  •  פרסום ממוקד לקהל יעד ספציפי
  • תוצאות מיידיות – מרגע תחילת הפרסום תתחילו לקבל לקוחות חדשים לעסק
  • קבלת פניות רלוונטיות 
  •  התשלום נקבע לפי מספר כניסות לאתר שלכם
  •  אתם מקבלים "לקוחות חמים" שרוצים לסגור עסקה
  •  התקציב הפרסום נקבע לפי היכולת שלכם וכמות הלקוחות החדשים שאתם רוצים לגייס
  • שקיפות מלאה וקבלת דו"חות עם נתונים שעוזרים לקבוע את רמת האפקטיביות של הקמפיין

מה כולל קמפיין ממומן בפייסבוק?

מחקר מעמיק ובניית אסטרטגיית שיווק

מילוי בריף

מילוי בריף שיווקי כדי להכיר את המוצר והשוק בו פועל העסק

איפיון הלקוח

מחקר ואיפיון קהל היעד האידאלי לפי פרמטרים שונים.

מחקר מתחרים

היכרות עם המתחרים והסביבה העסקית. הכרת נקודות החוזק והתורפה של כל מתחרה.

קונספט שיווקי

תכנון ובניית הקונספט השיווקי והמסר של הקמפיין

בנייה והקמת קמפיין

כתיבת מודעות

כתיבת 4-6 מודעות שונות ע"י קופירייטר מקצועי ובהתאם לקונספט השיווקי שנבחר

עיצוב באנרים

עיצוב מקצועי של המודעות כך שיהיו אסתטיות ומושכות לעין

הגדרת קהל יעד

הגדרת קהל היעד של המודעות לפי פילוחים דמוגרפיים כגון גיל, מין, אזור גיאוגרפי, השכלה, הכנסה וכו'.

דף נחיתה

בנייה ועיצוב של דף נחיתה מקצועי שמותאם לאתר ולתדמית של העסק.

דיוור אלקטרוני

פתיחת חשבון והגדרת מערכת הדיוור האלקטרונית, בעזרתה ניתן ליצור קשר עם לקוחות חדשים ולשמור על קשר עם לקוחות קיימים.

פיקסלים

הטמעת כלי מעקב בקמפיין הפרסום, כך שנקבל נתונים באופן שוטף לגבי הביצועים ורמת האפקטיביות של הקידום הממומן.

אופטימיזציה וניהול שוטף

A/B Testing

יישום טכניקות אופטימיזציה ובחירת וריאציה מנצחת כדי למקסם רווחיות ולהוזיל את עלויות הקמפיין

ייעול תקציב

ניהול והפניה של תקציבי פרסום לערוצים הרווחיים ביותר

דו"ח חודשי

דו"ח חודשי ללקוח עם הסבר מפורט על העבודה שנעשתה, דו"חות השוואתיים לתקופות קודמות ומדידה שוטפת של רווחיות הקמפיין.