הפרסום בפייסבוק מבוסס על כמה שיטות שונות.
CPM או Cost-Per-Mille היא עלות הפרסום עבור 1000 חשיפות. כלומר כמה כסף ישלם המפרסם כדי שהפרסומת שלו תופיע 1000 פעמים.
CPA או Cost-Per-Action היא שיטה שבה המפרסם משלם רק עבור פעולה מוגדרת. נניח שהפעולה שהגדרנו היא שהלקוח הפוטינציאלי משאיר פרטי קשר. אז עלות הפרסום במקרה הזה נקבעת לפי כמות האנשים שהשאירו את פרטי הקשר שלהם.
עובד לפי שיטה הנקראת Pay-Per Click או PPC. המשמעות היא שהמפרסם משלם אך ורק עבור כניסות רלוונטיות לאתר שלו.
לאחר בחירת מודל הפרסום וגובה התקציב נגדיר את קהל היעד אליו אנו מכוונים להגיע.
הצעד הבא הוא כתיבת מודעות, עיצוב באנרים והקמה של עמוד נחיתה מקצועי.