קידום אתר עידן אופן
על החברה:
עידן אופן הוא מרכז רכיבה על אופניים המציע ללקוחותיו טיולי אופניים ורכבי גולף מודרכים באחד המסלולים היפים בארץ ועובר בין שדות ירוקים, מטעי פירות, בתי בד ושרידים ארכאולוגיים של העיר הפלשתית עקרון.
עידן אופן מציעה חבילות טיולים למשפחות וקבוצות, פעילויות יום כיף וימי גיבוש לעובדים.
כתובת האתר: www.idanofan.com
האתגרים בפרוייקט
עידן אופן הגיע אלינו מכיוון שרצה לקבל עוד פניות מהאינטרנט, ולא היה מרוצה מהעבודה שבוצעה עבורו על ידי החברה הקודמת.
בעל העסק רצה לעבוד מול סוכנות שתתן לו את כל שירותי השיווק תחת מטריה אחת ותתפקד בתור מחלקת שיווק של העסק שלו.
אלו רק חלק מהבעיות שהיו באתר כשקיבלנו אותו:
- לא הייתה תכנית שיווקית מסודרת המגדירה את היעדים
- לא בוצע מעקב ובדיקת אפקטיביות של ערוצי השיווק השונים
- האתר היה במצב רע, הן מבחינת נראות חיצונית והן מבחינת תחזוקה טכנית
- באתר לא היה תוכן מקצועי שנותן ערך לגולשים
- דף הפייסבוק לא טופל באופן מיטבי והנוכחות של העסק בפייסבוק הייתה חלשה
- לעסק פרטי קשר של לקוחות רבים (אימיילים ומספרי טלפון) שלא נוצלו בכלל לטובת שיווק העסק
הפעולות שביצענו
עיצוב מחדש ותיקון בעיות טכניות באתר:
דאגנו לסדר את כל האלמנטים העיצוביים באתר. הוספנו סליידר יפה, ותמונות איכותיות לאטרקציות השונות המופיעות באתר.
הוספנו לדף הבית סרטון מקצועי שמציג את הצוות ואת המסלול שעושים המבקרים במקום, ולצד הסרטון הוספנו טופס צור קשר במיקום בולט כדי להבטיח כמה שיותר פניות דרך האתר.
פתחנו חנות אופניים וירטואלית באתר שדרכה העסק יכול להציע לגולשים עסקאות משתלמות על רכישת אופניים ואביזרים נלווים, וכך להגדיל את ההכנסות שלו, בנוסף לחבילות הטיולים.
בתחתית האתר, הוספנו רשימת שאלות נפוצות שלקוחות שואלים ותשובות, וכך שיפרנו את חווית הגלישה של הלקוחות באתר וחסכנו זמן יקר ללקוח שהיה מקבל שאלות רבות בכל יום.
בדפי האטרקציות הוספנו תוכן מקצועי וגלריות עשירות עם תמונות של טיולים, מסלולים, ביקורות חיוביות של לקוחות ועוד. הכל במטרה ליצור אווירה אצל הגולשים כדי שיזמינו טיול.
בכל הדפים הרלוונטיים הוספנו גם כפתורים המניעים לפעולה שעל ידי לחיצה אחת מקשרים את הלקוח הפוטנציאלי לבעל העסק.
המטרה הייתה ליצור אתר יפה ומקצועי שמספק חוויית גלישה מיטבית ומניע את הגולשים לפנות אל בעל העסק.
קידום אורגני
לאחר ביצוע מחקר מילים מעמיק, התחלנו לקדם את הביטויים הרלוונטיים עבור העסק כדי לדרג אותו במיקומים גבוהים בגוגל ולהביא לו תנועת לקוחות איכותית.
ביצענו פעולות רבות של אופטימיזציה, התאמת האתר למובייל, שיפור זמן הטעינה של האתר, תיקון תקלות טכניות, והתוצאות לא איחרו להגיע…
מקום 1 בביטוי המרכזי " טיול אופניים למשפחות".
ניהול דף פייסבוק
לאחר הכנת אסטרטגיה שיווקית לפייסבוק התחלנו לפרסם תכנים איכותיים בדף. המטרה הייתה לתת לעוקבים מידע איכותי בנושא אופניים ולמתג את עידן אופן כבעל המקצוע הטוב בתחומו.
מרבית הפוסטים שעלו לדף היו בעלי אוריינטציה שיווקית והמטרה המוגדרת של כל פוסט שיווקי הייתה ברורה: לגרום לגולש להתקשר לעסק!
מלבד הפוסטים השיווקיים, דאגנו גם להוסיף פוסטים קלילים ומצחיקים שיגרמו ללקוחות לעוקבים להעלות חיוך 😀
גם בדף הפייסבוק הצלחנו לספק תוצאות מצוינות ומספר רב של פוסטים ויראליים.
התוצאה היא שעידן אופן מקבל חשיפה עצומה בפייסבוק שמובילה לפניות איכותיות של לקוחות.
הקמת וניהול מועדון לקוחות
כאמור, אחת הבעיות של העסק כשהגיע אלינו הייתה שהיו פרטי קשר רבים של לקוחות, אך לא נעשה בהם שימוש לצורכי שיווק חוזר.
זיהינו הזדמנות להגדיל את ההכנסה של העסק בעזרת פתיחה וניהול של מועדון לקוחות.
הרבה יותר קל למכור ללקוח קיים, מאשר ללקוח חדש.
כתבנו עבור העסק סדרת אימיילים שיווקיים שנועדה לשמור על קשר רציף עם לקוחות קיימים, להציע להם הטבות ומבצעים ולגרום להם לרכוש מהעסק פעם אחר פעם.
בנוסף, התחלנו לשלוח סמסים אחת לשבועיים לקדם את המוצר או השירות שונה בכל פעם.
השורה התחתונה
בסופו של יום, את בעל העסק מעניינת השורה התחתונה – כמה פניות רלוונטיות ועסקאות חדשות הוא משיג בעזרת מאמצי השיווק שלו בדיגיטל.
במקרה של עידן אופן, אנחנו שמחים לומר שהרבה!
כמה בדיוק?
החודש קיבל בית העסק כ-403 שיחות טלפון בעזרת הניהול השיווקי שלנו שכולל קידום אתר, ניהול דף פייסבוק וניהול מועדון לקוחות.
הנתונים לפניכם:
- 403 שיחות טלפון
- 624 דקות שיחה
- אורך שיחה ממוצע של 01:33 דקות