זהירות! אפקטיביות הפרסום בפייסבוק מתרסקת…

כותרת גדולה נכון ?

לצערי גם נכונה היות ועם נתונים לא ניתן להתווכח…

 

בחודשים האחרונים כל מי שמנהל דפי פייסבוק, קמפיינים ומשקיע משאבים בפייסבוק שם לב כי אחוז הכניסות לאתר וכן אחוז ההמרה מהפרסום הולך ויורד ומצד שני המחירים לקליקים הולכים ועולים.

 

בתחום האורגני אחת הסיבות העיקריות לירידה בתנועה היא שפייסבוק שינתה את האלגוריתם שלה וכיום רק כ- 4% מהעוקבים אחר הדף העסקי שלך יראו פוסט אורגני שהעלת לדף.

 

רוצה שיותר אנשים יראו את הפוסט? צריך לשלם…

 

אין מה לעשות פייסבוק היא חברה למטרות רווח.

נגמרו הימים שהיו אומרים לך תעלה כל יום 2 פוסטים וצ'יק צ'ק תהפוך להיות מעצמה בפייסבוק ותקבל לקוחות.

 

זה כבר לא קיים והדרך הנכונה לחשיפה אורגנית בפייסבוק היא העלאת פוסט ויראלי שסוחף כמויות של שיתופים ממשתמשים שמשתפים לפידים האישיים שלהם אשר זוכים לחשיפה גדולה יותר מאשר דפים עסקיים.

 

בקידום הממומן בפייסבוק יש הצפה כך שלפעמים יש מצבים שרוב הפיד מלא בפרסומות.
הצפה כזאת של פרסומות גורמות ללקוחות פשוט ללכת לאיבוד ולהפסיק להתייחס.

 

אז מה עושים ? איך בכל זאת ניתן למנף את היכולות של פייסבוק וכן להשיג תוצאות מהפרסום ?

יש כמה דרכים שיכולות לפעול בנפרד או ביחד:

 

  1. ניהול מערך שיווק דיגיטלי בעסק שלכם אשר תפקידו ליצור מעטפת שיווקית לעסק שלכם – כלומר, לחלק את משאבי הפרסום שלכם בצורה כזאת שלא משקיעים את כל התקציב במקום אחד כגון פייסבוק או גוגל אלא מחלקים אותו בצורה כזאת שאם מעקב נכון וניהול אפשר להשיג את העלות תועלת הגבוה ביותר.

  2. ניהול מערך רמרקטינג משולב של גוגל ופייסבוק ביחד – ניתן ללכוד כל מתעניין בשרות או במוצר שלנו ואז לפרסם רק אליו דרך גוגל ופייסבוק ולחסוף לא מעט כסף היות והלקוח כבר מכיר אותנו כך שאם הוא ילחץ על המודעה יש סבירות שהוא מעוניין לבצע רכישה.

  3. פרסום לקהל דומה –  גם לגוגל וגם לפייסבוק יש כלים שיכולים לאפשר למפרסם ברשתות החברתיות במנועי החיפוש לפרסם לקהל דומה לקהל הלקוחות של העסק. הם יוצרים "פרופיל לקוח" של העסק ומחפשים לקוחות דומים מבחינת קריטריונים

  4. סרטונים – פייסבוק אוהבים סרטונים וכל הנתונים מראים כי הגולשים ברשת החברתית אוהבים סרטונים ומגיבים לסרטונים בפייסבוק. לא חייבים לייצר סרטונים יקרים, סרטונים מעוצבים וכו'… אפשר גם לעשות סרטון נחמד או סלפי על נושא מעניין ולהעלות לפייסבוק. אם העלתם לדף עסקי, עשו שיתוף לפרופיל האישי ומשם לכל החברים. בטוח שיהיו כמה חברים שישתפו הלאה

  5. בהנחה שפרסמתם קמפיין בפייסבוק – צרו מספר רב של מודעות והפעילו אותן ברוטציה. חשוב שהמודעות ישתנו, שלא יהיו משעממות ולא ישעממו את הגולשים בפייסבוק. במידה ומודעה חוזרת על עצמה יותר מדי פעמים, הגולשים מקבלים עיוורון אוטומטי למודעה ומפסיקים להגיב.

  6. פוסטים מתוזמנים – פייסבוק מאפשרים לתזמן פוסטים בדף העסקי . הכינו כמות של 40-50 פוסטים ותזמנו אותם לפרסום אוטומטי כך שכל הזמן הפיד של הדף יתעדכן. נכון שהחשיפה היא רק לכ 4% מהלייקים בדף אך זה גם משהו ואם הפוסט מעניין, מצחיק או ויראלי יש סיכוי שתקבלו שיתופים . וחוץ מזה, זה בחינם  😀 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

התקשרו להתייעצות

רוצים לתאם שיחה?
השאירו פרטים ואנחנו כבר מתקשרים

דילוג לתוכן