למה צריך ניהול אתר מקצועי?

הקמתם אתר חדש ולעסק שלכם. אתר מעוצב עם כל השכלולים האחרונים בעולם האתרים בשביל שכולם יוכלו לראות ולהתרשם מהעסק שלכם ואתם ממש גאים בתוצאה אחרי כל הזמן והכסף שהשקעתם בהקמת האתר.

אז כל הכבוד, גם אנחנו גאים בכם ותתחדשו  😀 

אחרי שיעברו "10 הדקות של התהילה" שכולם מפרגנים לכם ומוחאים לכם כפיים צריך לחשוב מה העתיד של האתר ואיך הוא יחזיר את ההשקעה.

 

הרי האתר הוא כלי שיווקי שנבנה עבור מטרה מסויימת שהיא בדרך כלל לצורכי רווח כלכלי והגדלת מכירות העסק.

 

יש 2 נושאי חובה בסיסיים שבדרך כלל הולכים ביחד :

 

בדרך כלל נושאים אלו הולכים יד ביד, אך במאמר זה אנו נסקור כל נושא בנפרד.

 

ניהול ותחזוקת אתר

לצורך השוואה והמחשב ניתן להשוות את האתר החדש שלכם לחנות חדשה שנפתחה, כולה נוצצת ובריקה אך בהעדר מוכרת ממולחת ומוצרים שווים על החנות הרי שיהייה מדובר בכשלום עסקי צורב.
אותו הדבר עם האתר שלכם, יש צורך בתחזוקה שוטפת ועדכונים קבועים בהתאם לנתונים של הגולשים באתר על מנת לעניין אותם ולהניע אותם לבצע המרה (פעולה באתר) רצויה כגון יצירת קשר, רכישה און ליין וכו'.

אז מה בעצם כולל ניהול אתר?


שדרוג אתר ושיפורים

הטכנולוגיות של האתרים משנות כל יום ובקצב מסחרר ויש לשמור על האתר מעודכן מבחינת התוספים, הקודים ועדכוני אבטחה על מנת למנוע פריצות של רובוטים זדוניים ברשת אשר נכנסים לאתרים ומחפשים להשתיל קודים זדוניים ואף להשתלט על האתר לצורכי כופר וכו'.

 

ביצוע גיבויים וטיפול בתקלות

גיבויים הם פעולה חובה כאשר מדובר באתר אינטרנט. אתר יכול לקרוס מעדכון לא נכון דרך ממשק הניהול, תקלה כל שהיא במסד נתונים וכן על ידי רובוטים זדוניים שבוחנים את האתר שלכם כל יום ולכן כדאי שיהייה גיבוי יומי או שבועי כך שבמקרה של תקלה אופ ריצה ניתן יהייה לשחר ולסגור את פרצת האבטחה.

 

ביצוע שינויים בקוד ובעיצוב

כל שהזמן עובר מתעורר הצורך לרענן את העיצוב של האתר ולעדכן את הקוד בהתאם לצורכי ודרישת הגולשים. כאשר משיקים את האתר בפעם הראשונה, האתר נבנה על פי מה שהמעצב ובעל העסק חשבו שהכי נכון באותו הרגע של ההקמה אך ככך שנצברים יותר נתונים והאתר "רץ" ברשת מתעוררים צרכים שונים הדורשים שינויים קטנים באתר והתאמות.

 

עדכון תוכן

עדכון תוכן באתר בצורה מקצועית ונכונה על מנת שיהיה זמין וקריא לגולשים.

 

ניתוח והכנת דוחות לגבי תנועת הגולשים באתר

האתר צריך להיות מחובר לכלי ניתוח נתונים אשר מודדים את כל הנתונים של האתר החל מכמות הכניסות לאתר ועד למסלול הגלישה באתר על מנת להבין את צורת הגלישה של הגולשים באתר ומה הם מחפשים באתר.

 

קידום האתר במנועי חיפוש

קידום אתרים הינה הפעולה אשר מנגישה את האתר למנועי חיפוש ומאפשרים להם לסרוק את התוכן בצורה כזאת שהם "יואהבו את האתר", יבינו אותו וידרגו אותו בצורה כזאת שהוא יופיע בתחילת תוצאות החיפוש.

ביצוע קידום אתרים לבן הינו תהליך ארוך ומורכב כך משתלם היום והתוצאות נשארות לאורך זמן וכן, מעצב פעולות הקידום, ברוב המקרים האתר גם נראה טוב יותר ומנגיש את התוכן גם עבור הגולשים כשר שהוא מנגיש את האתר למנועי החיפוש.

פעולות שמבוצעות בקידום אתרים אורגני

 

יצירת תוכן חדש ורענן

קידום אתרים דורש תוכן, הרבה תוכן איכותי ולכן לצורכי קידום האתר על מקדם האתרים לייצר תוכן חדש ורענן לארת כל הזמן וכן להשביח את התוכן הקיים באתר.

 

שיפור זמני טעינה ואופטימיזציה

אחד מתוך יותר מ- 200 פרמטרים שגוגל מציב לדירוג אתרים הינו זמני טעינת האתר. קיימות דרכים ופעולות שמקדם אתרים טוב מבצע על מנת לשפר את זמני הטעינה של האתר ובכך לקבל דירוג גבוה בפרמטר זה. כמו כן , מהירות טעינת האתר חשובה מאוד בטלפונים חכמים היות והגלישה הסלולרים איטית יותר מאינטרנט ביתי וברגע שאתר נטען לאט מידי הגולש יכול "להתייאש" ולא להכנס לאתר.

 

אופטימיזציה של האתר לסריקת מנועי חיפוש

ניהול אתר נכון בצרוף קידום אתרים לבן יוצרים אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש כך שמנוע החיפוש יוכל להבי את ההיררכיה באתר, הקישורים הפנימיים וכן את נושא האתר וכל דף באתר כך שיהיה לו קל לקטלג ולדרג את האתר במקומות גבוהים בגוגל.

 

קישורים פנימיים

לינקים פנימיים הינם לינקים בתוך האתר עצמו ואמורים ליצור היררכיה של חשיבות המידע עבור מנועי החיפוש כך שהאתר ידורג בתורה נכונה.

 

קישורים חיצוניים

לינקים חיצוניים לאתר הינם בהשווה לממליצים. ברגע שיש לינקים איכותיים מאתרים בתחום של האתר "שממליצים" עליו , מנועי החיפוש מזהים את הקישורים הללו ומעלים את דירוג האתר אליו מובילים הקישורים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

התקשרו להתייעצות

רוצים לתאם שיחה?
השאירו פרטים ואנחנו כבר מתקשרים

דילוג לתוכן